Bloed, zweet en tranen... Op één na bijna letterlijk van toepassing op de totstandkoming van het eerste clubblad van 2015.
Gisteren, of eigenlijk vanochtend doorgewerkt tot een uur of vijf zoggens, maar toen werd ik er bijkant ziek van
en moest de Tijgerman het bedje in. Nou ja, bedje, vier vierkante meter.
Vanochtend meteen weer achter de PC geslopen en het bestand wordt nu doorgestraald naar de drukker die zal proberen
om de Varia nog vrijdag 20 februari de deur uit te krijgen. Mocht dat niet lukken dan zal het dinsdag worden.
De overstap van Word (2000...) naar InDesign was een stevige maar het ziet er naar uit dat er toch weer een Varia is verschenen.
Weliswaar maar 36 pagina's dit keer. Herman Mulstege heeft gelukkig zijn stinkende best gedaan om de Varia vol te krijgen,
maar wat hulp van deze danwel gene zou door een ieder zeer op prijs gesteld worden. Ook dank naar Sjaak Zonruiter voor de foto's.
En dank aan een ieder die weer wat heeft bijgedragen aan de Varia.
Bij de volgende Varia ontvangt u de ledenlijst van 2015. Heeft u nog wat wijzigingen te melden doe dat dan s.v.p. zo snel mogelijk!
Enne, ik mis nog een kleine 200 geboortedata. Geef dat s.v.p. ook door.
Jaap
Varia 2015 - 01
Moderator: Bestuur
- Jaap Tijman
- Beheerder
- Contacteer:
- Jaap Tijman
- Beheerder
- Contacteer:
Re: Varia 2015 - 01
Donderdag ben ik met de enveloppen naar de drukker gegaan. Onderweg realiseerde ik me dat ik
de 'kleur'-pagina's niet had doorgegeven... De Varia wordt in pdf-vorm door Sjaak als zijnde corrector
nagespit op fouten en foutjes. Sjaak had er een aantal gevonden, ikzelf ook nog een paar en bij de drukker
bleek één afbeelding vervelend te doen. Dan wordt het wel erg kort dag om de Varia nog op vrijdag de deur uit te krijgen,
dus heb ik het spul donderdagnacht allemaal nog eens nagelopen en gecorrigeerd. Dat klinkt simpel, maar duurde
dus toch wel een uur of vier-vijf... U ontvangt de Varia dus in de loop van de volgende week.
Nu met Varia 1-2015 een aantal aanloopproblemen zijn opgelost zal de samenstelling van Varia 2 hopelijk en waarschijnlijk een stuk
sneller verlopen. U kunt mij daarbij helpen door alvast nu wat kopij aan te leveren...
Jaap
de 'kleur'-pagina's niet had doorgegeven... De Varia wordt in pdf-vorm door Sjaak als zijnde corrector
nagespit op fouten en foutjes. Sjaak had er een aantal gevonden, ikzelf ook nog een paar en bij de drukker
bleek één afbeelding vervelend te doen. Dan wordt het wel erg kort dag om de Varia nog op vrijdag de deur uit te krijgen,
dus heb ik het spul donderdagnacht allemaal nog eens nagelopen en gecorrigeerd. Dat klinkt simpel, maar duurde
dus toch wel een uur of vier-vijf... U ontvangt de Varia dus in de loop van de volgende week.
Nu met Varia 1-2015 een aantal aanloopproblemen zijn opgelost zal de samenstelling van Varia 2 hopelijk en waarschijnlijk een stuk
sneller verlopen. U kunt mij daarbij helpen door alvast nu wat kopij aan te leveren...
Jaap