20 apr: Vrij Rijden Zandvoort 2014

Een forum waar leden onderling berichten kunnen uitwisselen.

Moderator: Bestuur

Gebruikersavatar
Jaap Tijman
Beheerder
Berichten: 348
Lid geworden op: 17 nov 2005, 02:38
Locatie: Amsterdam, NL
Contacteer:

20 apr: Vrij Rijden Zandvoort 2014

Bericht door Jaap Tijman »

Vrij Rijden, zondag 20 april, Circuit Zandvoort

Op het Circuit Park Zandvoort is het een aantal dagen per jaar mogelijk om met je eigen auto "vrij" het parcours af te leggen.
Op de site http://www.vrijrijden.nl lees je alle ins en outs over dit soort dagen. Het leek mij een leuk idee om dit ook eens met
-hopelijk flink- wat NSU's te doen en ik ben zo vrij geweest om daarvoor een datum te prikken.
Het is eerste Paasdag geworden, op 20 april. Wellicht lukt het me nog om die dag een "eigen" pitsbox te huren, zodat we een wel heel eigen plek hebben.
De kosten van het vrij rijden zijn € 30,00 voor een sessie van 20 minuten. Je mag een bijrijder meenemen, maar je MOET een helm meenemen.
En die helm moet je niet alleen meenemen, maar dus ook daadwerkelijk dragen. Het Vrij Rijden begint om 12:00 uur en duurt tot 18:00 uur.
Wilt u dus de hele middag blijven rijden dan kost dit € 540,00: zorg dan wel voor een volle tank…

De kaarten voor het Vrij Rijden zijn op het Circuit te koop. Mocht u eens wat rondjes op het circuit van Zandvoort willen rijden dan is het wel
aan te bevelen om het reglement -dat u kunt vinden op de site http://www.vrijrijden.nl- vooraf goed door te lezen.
Op diverse plaatsen staan Marshall's, er is een rescue-team, er zal gevlagd worden en dan is het wel fijn dat u weet wat er van u verwacht wordt.
Wat u moet doen, maar vooral ook wat u niet moet doen.
Als u denkt wat ondersteuning nodig te hebben dan bestaat er ook de mogelijkheid om voor een bedrag van € 10,00 per sessie een instructeur (mee) te laten rijden.
Hij -of zij- zal u dan de fijne kneepjes bijbrengen. De sessies zijn steeds verschillend van samenstelling zodat u ook als toeschouwer van de verrichtingen van andere deelnemers kan genieten. Wordt de herrie u teveel dan is er voldoende vertier in Zandvoort zelf. U kunt naar het strand, een visje gaan eten, of ergens een restaurant bezoeken.

Aangezien ik vrij dicht bij het circuit woon, heb ik mij opgeworpen als contactpersoon. Aanmelden hoeft niet, maar mag wel: 023 - 57 13 700 of stuur een mailtje naar robwijngaard@kpnplanet.nl. Tot ziens in Zandvoort!

Rob Wijngaard

Afbeelding
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten